maanantai 5. joulukuuta 2011

Paratiisi

Haluan esitellä teille aivan upean korun. Sain nimittäin syntämäpäivälahjaksi lahjakortin timanttisille ja minähän olin heti lähdössä valitsemaan itselleni mieluista. Rakastan koruja ja näyttäviä sellaisia.


Tämä koru ( Lumoava-paratiisi ) oli ylitse muiden! Heti, kun näin tämän kauniin korun, tiesin haluavani tämän. 


 Lumoava korusarja ei ollut minulle ennestään tuttu mutta nykyään se on pistänyt silmään useasti. Silti olen sitä mieltä että juuri tämä paratiisi-sarjan kaulakoru miellyttää eniten minun silmääni vaikka onhan Lumoavalla muitakin kauniita koruja.

Hintaa tällä korulla oli 195e, onneksi oli tosiaan se lahjakortti!


Tässä vielä kuvia miltä koru näyttää kaulassa.




Lisää lumoavan koruja voit ihastella täältä!

2 kommenttia:

  1. Hyvä valinta, aivan ihana koru! Tykkään itsekkin tuollaisista vähän suuremmista =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Olen kyllä itsekin ollut todella tyytyväinen valintaani. Tämä vain oli ''rakkautta ensisilmäyksellä'' ;)

    VastaaPoista