maanantai 2. tammikuuta 2012

Eyelineria etsimässä

Minusta on älyttömän vaikea löytää hyvää eyeliner/silmänrajauskynää. Olen käyttänyt viime aikoina Lancomen silmänrajauskynää. Se on ollut ihan hyvä mutta olen huomannut ettei se pysy, kuin muutaman hassun tunnin yhtä tummana rajauksena mitä olen aamulla laittanut. Työpäivän jälkeen voi melkeimpä sanoa ettei ole laittanut kajaalia ollenkaan, niin himmeäksi se on häipynyt. Jokatapauksessa olisin varmaan käyttänyt sen loppuun asti ja vasta sitten alkanut etsimään uutta parempaa mutta kuinkas kävikään... hukkasin sen. Pakko se oli sitten lähteä ostamaan uutta. Nestemäisistä eyelinereista en tykkää sillä se tekee mielestäni liian tarkkaa jälkeä.

Mutta oletteko koskaan käyttänyt geelimäistä eyelineria? Itse olen Joe Blascon ultimatesta tykännyt mutta se on sen verran kalliimpi tuote, että oli mielenkiintoista päästä kokeilemaan pärjääkö maybellinen versio alkuunkaan sille.


Olen kyllä ihastunut tähän tuotteeseen täysin enkä suostuisi käyttämään mitään muuta enää.. ainakaan siihen saakka, kun löydän vielä paremman. En kyllä tiedä voiko parempaa enää löytyäkkään. Tämä nimittäin päihittää jopa lancomen silmänrajauskynän mennen tullen. Rajaus pysyy siistinä koko päivän (tarvittaessa vielä yönkin), ei haalistu eikä leviä mihinkään. Geelimäinen rajaus on kyllä se minun juttuni!


En itse käytä pakkauksessa tullutta sivellintä vaan otin tämän duroyn siveltimen käyttöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti