tiistai 14. tammikuuta 2014

Hiusinnostus

Viime aikoina olen tykännyt laittaa hiuksiani enemmän, kuin normaalisti. Olen ne kyllä aikaisemminkin joka päivä suoristanut mutta nyt olen alkanut silloin tällöin taas kihartamaan ja etuhiukset olen monesti letittänyt sivuun. Ehkä tämä innostus hiustenlaittoon johtunee siitä, että hiukseni ovat kasvaneet jotenkin viime aikoina hirveästi.

 photo IMG_6622_zps49e9b52d.jpg

 photo IMG_6734_zpsad5e1c74.jpg

 photo fc63c22c-0317-40cf-b80f-a63822bd8cdb_zps2264a499.jpg
 
Suunnitelmissani on tällä kertaa kasvattaa todella pitkät hiukset, saapa nähdä kestääkö kärsivällisyys vai alkaako taas lyhyet hiukset houkuttamaan. Ajatella, että viime vuonna tähän aikaan minulla oli polkkatukka..

2 kommenttia:

  1. Ihana tyttö! ja ihanat hiustyylit: ) Tervetuloa pitkien hiusten omaavien joukkoon, saat liittyä taas kerhoon!

    VastaaPoista
  2. kiitos mamma! <3 ainakin joksikin aikaa ;)

    VastaaPoista