tiistai 29. maaliskuuta 2011

Kurkistus kotiini

Ajattelin esitellä vähän opiskelija kämppääni. Kuvista varmaan huomaakin, että pinkki ja vaaleanpunainen ovat lempivärejäni. Tykkään kaikesta todella tyttömäisestä ja prinsessamaisista tavaroista/sisustuselementeistä.
Halusin sisustaa ensimmäisen oman asuntoni ihan itse (oman mieleni mukaan) ja täytyy kyllä myöntää, että asunto on kyllä minun näköiseni.

Oletteko valmiita?




Asunto on yksiö mutta ei niinkään tavallinen yksiö sillä muun asunnon huoneet ja makuuhuone on erotettuna väliseinällä. Eteisestä ei siis näe suoraan makuuhuoneeseen (mitä minä inhoan yleensä yksiöissä).

keittiö
Yksi merkittävä asia mihin ihastuin asuntoa etsiessäni ja tähän huoneistoon päätyessäni oli tarpeeksi iso keittiö. Mielestäni keittiö täytyy olla aika iso. En missään nimessä halunnut mitään keittokomeroa, keittiössä tulee kuitenkin vietettyä aika paljon aikaa. 

ruokailutila


Keittiö/ruokailutila on jopa niin iso, että samaan yhteyteen mahtuisi periaatteessa olohuone mutten halunnut tv:tä tänne. Tämä toimii ikäänkuin oleskelu nurkkauksena. Vieraiden kanssa on mukava jutustella täällä ja 
mukava rentoutua lehteä lueskellen nojatuolissa (punainen sohva menee melkein makuuasentoon joten tässä tuolissa on ihana myös torkkua,heh)



Toisella puolella oleskelu nurkkausta on uusi tulokas. Unelma josta olen haaveillut jo kauan, barbeilleni oma kaappi. Tästä sitten enemmän seuraavissa postauksissa!


Olen jakanut keittiö-makuuhuone tilaa vielä lisää oviverhoilla. Pappa on tehnyt ylös katon rajaan ''puomin'' johon ko. oviverhot on kiinnitetty. Näin tilaa on vieläkin enemmän erotettu toisistaan ja verhot tuovat kyllä kivaa ilmettä.

makuuhuone

Vastapäätä sänkyä on tv jota on ihana katsella juuri ennen nukkumaan menoakin. 
Sänky on levitettävä ja nykyään se on ollutkin sellaisena, ompahan ainakin tilaa nukkua!


 Makuuhuoneen seinää olen koristellut sisustustarroilla.
Tämä on hyvä ratkaisu mikäli haluaa väriä seinille mutta vuokra asunnon takia seiniä ei saa maalata.
Sängyn päädyssä on hyvät lukulamput.


Viimeisenä muttei vähäisimpänä, vessa.


Vessaan olen laittanut tällaisen ratkaisun osalle tavaroista. Hieman voisi tietenkin siirtää osan tavaroista eri paikkaan jottei ''kärryssä'' olisi liian ahdasta, tiedetään.Naisilla kun on luonnostaan paljon kaikenlaista tavaraa, kosmetiikkaa, hiustuotteita yms.


Tässä oli minun asunnostani muutamia kuvia. Olen kyllä viihtynyt täällä hyvin, asunto on valoisa ja tilaa kyllä riittää näin yksin kun viikot asustelee.
Millainen on teidän unelmienne koti?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti