perjantai 11. maaliskuuta 2011

Nomination

Kaikki varmaan nykypäivänä tietää suuren suosion saaneen korusarjan, Nomination.
Itse hurahdin muutama vuosi sitten tähän koruun täysin. Uusia ihania paloja tuli ostettua ja jopa uusia rannekeita, kun paloja oli jo niin paljon etteivät ne mahtuneet enää yhteen. 

Nominationhan on italialainen korusarja ja minusta korun hauskuus piilee siinä, että jokainen voi koota omannäköisensä! Nomination on myös arkinen mutta silti arvokkaan näköinen koru.
Ainoa miinus tässä korussa mielestäni on, että uusia paloja ei ilmesty kovin paljon (ainakaan meille tänne Suomeen). Viiden vuoden aikana muutama uusi pala on tullut mukaan kuvastoihin, kehittämistä riittäisi siis tässä asiassa.

Nominationilla on olemassa 4:ää erilaista rannekemallia:



 Minulla on näistä Classic, Big ja Smarty.
Tiny korua en ole vielä (ainakaan toistaiseksi) ostanut sillä siinä on turhan pienet palaset minun makuuni.



Tässä minun nomination koruni


Otin vielä lähikuvaa Classicissa olevista paloistani

ja jatkuu..


Jokaisella palasella on merkityksensä minulle ja niihin liittyy erilaisia tarinoita ja muistoja.


 Onko kukaan muu hurahtanut Nominationeihin?

4 kommenttia:

  1. Minä olen myös "hurahtanut" niihin!!!:)

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo "dance" pala !! paljon maksoi ja oliko erivärisiä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä ihana :) tuota dance palaa on pelkästään punaisen värisenä ja 18€ taisi olla hintaa tällä palalla, ei paha ;)

      Poista