keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Harjoitus tekee mestarin

Tänään minulla oli ensimmäinen ajotunti. Pakko hehkuttaa siitä vielä täälläkin. Ajattelin ensin, että puuhun sitä varmaan ajetaan kun minä pääsen rattiin mutta hyvin se meni. Aluksi oli pientä ongelmaa vaihteiden vaihdon kanssa (kytkin ei alussa ollut ihan pohjassa). Mutta tässäkin asiassa harjoitus tekee mestarin! Heti, kun autoon sai tuntumaa niin hyvin lähti menemään. Ajattelin, että tuskin ensimmäisellä ajotunnilla ajetaan ihan keskustassa mutta siellä sitä vaan mentiin.
Olen 158cm pitkä (tiedetään, olen tosi lyhyt) ja siitä oli mielestäni vähän haittaa ajaessa. Penkki piti vetää kauhean lähelle rattia ja tuntui, että olen kauhean ahtaasti siinä edessä mutta kyllä siihenkin varmasti tottuu.

kuva: http://suomenkuvalehti.fi


Audilla sain onneksi ajaa. Tulevaisuudessa olisi ihana itsekkin omistaa tällainen auto.



Jotkut kyllä sanovat, ettei audi ole helpoimmasta päästä ajaa mutta jokaisellahan on omat mieltymykset.

Ensi viikolla on sitten seuraava ajo, sitä odotellessa!


on ne audit niin komean näköisiä autoja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti