sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Colour in your life

Joskus miettiessäni mitä värejä käyttäisin tällä kertaa itselle kynsiä tehdessäni, mielessäni alkaa pyöriä ajatus siitä, että niiden pitäisi ehdottomasti sopia myös aina jollain tavalla käyttämieni vaatteiden värimaailmaan. Ystäväni sai minut kuitenkin ajattelemaan taas järkevästi ja rohkaisemaan värien käytössä, hänen mielestään tällä minun ajattelutavallani monia ihania värejä jäisi unholaan ja vaihtoehdot rajautuisivat turhan pieneksi. Totta, kyllähän minä tämän jo tiesinkin mutta tarvitsin ehkä jonkun sen sanomaan minulle ääneen.

Viime keväästä lähtien olen suorastaan rakastanut kaikkia oranssin eri sävyjä. Tänä keväänä olen rakastunut pinkkivioletin ja oranssin yhdistelmään! Näin kenkäkaupassa juuri tämän väriset tennarit ja siitä sainkin inspiraationi näihin uusiin kynsiini.

 photo e37e5c9a-5989-41c7-8a6e-6b3926e1bdae_zpsc5e3e7fa.jpg2 viikon päästä kynsien teosta halusin jotain uutta piristystä vielä ja koristelinkin aikani kuluksi pienin valkoisin pistein näitä.

2 kommenttia: