perjantai 22. heinäkuuta 2011

Syksyn tulon näkee monin eri tavoin

Mistä tietää, että syksy on todella tulossa pikku hiljaa? Siitä, kun elloksen syksy/talvi katalogi tipahtaa postilaatikkoon. Iltaisin olen selaillut onko uudessa kuvastossa mitään tilaamisen arvoista mutta kuka haluaa vielä edes ajatella ostavansa jotakin super kuumia ja ankean värisiä neuleita ja takkeja, en ainakaan minä!



Katselin eilen Clas Ohlsoninkin katalogia ja sieltä bongahti esille monenlaisia kaiuttimia. Olen haaveillut, että saisin hyvät kaiuttimet jotka saa liitettyä tv:een/tietokoneeseen jotta musiikkia olisi pikkuisen miellyttävämpi kuunnella isommalla bassolla ja paremmalla ''kuuntelu elämyksellä''. Ihan ykkös hankintana ne eivät ole olleet sillä niin paljon on muutakin käyttöä rahalle mutta nämä olivat kyllä melko halvat, 34.90e.

Clas Ohlsonista on tullu mun kaveri

Ajattelin ensin, että mitenköhän osaan ostaa oikeanlaiset ja saada vielä ne toimimaan, olen nimittäin ihan törppö tällaisten elektroniikka vehkeiden kanssa. Päädyin näihin creativen kaiuttimiin, on muuten hyvät!
Heti kotiin tullessahan se piti päästä testaamaan ja olen kyllä yllättynyt miten hyvä ääni näissä on. Luhtitalossa asun kuitenkin tällä hetkellä joten täytynee yrittää hillitä äänenvoimakkuutta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti